nieruchomości Grudziądz nieruchomości Świecie ogłoszenia nieruchomości Grudziądz doradca kredytowy Grudziądz kredyty Grudziądz
Bezpieczny zakup nieruchomości
25 lutego, 2017
Adwokat rozwody Wrocław sprawy rozwodowe Prawnik od rozwodów
Skuteczny adwokat rozwodowy
26 lutego, 2017

Serwis skutera Kymco

serwis skuterów Kymco naprawa Kymco pielęgnacja Kymco

Jak poprawnie dbać o skuter?

Większość Klientów, którzy ustalają zakup skutera, w małym stopniu zdaje sobie sprawę, w jaki sposób odpowiednio go pielęgnować. Od odpowiedniej pielęgnacji zależy albowiem – mówiąc pokrótce – jego stan techniczny. Będziemy mieli opcję go używać przez dłuższy czas, natomiast jazda nim będzie o wiele bezpieczniejsza. Jakie działania powinniśmy przeprowadzić? Po pierwsze: absolutnie nie męczyć silnika intensywną jazdą, czyli z manetką do samego końca, albowiem potrafi to wyraźnie podwyższyć temperaturę motoru, a w konsekwencji go popsuć. Dodatkowo wszelakie pokazy kaskaderskie musimy niestety oglądać w mieszkaniu na ekranie komputera bądź telewizora. Chodzi tu ewidentnie o radykalne hamowanie lub przejażdżkę na jednym kole (nierzadko tylnym). Taka przejażdżka naraża nasze zdrowie, a często życie, skoro jest zespolona z niesamowitą prędkością. Przykładowo skuter Kymco powinniśmy przeczyszczać ręcznie. Myjka ciśnieniowa wcale nie wystarczy, ażeby dokładnie umyć wszystkie elementy (przede wszystkim te najdelikatniejsze). Należałoby spędzić przy skuterze znacznie więcej czasu. Zobaczyć dokładnie po jakiejkolwiek wycieczce wygląd jednośladu, np. w tropieniu jakiś prawdopodobnych usterek. Należałoby wypolerować wydech, skontrolować czy gdzieś nie ma rdzy oraz czy hamulce są w rewelacyjnym stanie. Sugeruje się raz w tygodniu ustalenie stanu żarówek oraz kół. Ponad to nie można przekraczać dozwolonego przeładowania, zatem sumy bagażu, który mamy szansę ze sobą zabrać.

Jakie usługi wchodzą w skład serwisu skuterów?

Ogół zależy od tego, czy mamy dwusuwowy czy czterosuwowy jednoślad. W przypadku czterosuwowego należność niewątpliwie będzie odrobinę większa. W wariancie jednośladu dwusuwowego serwis Kymco obejmuje: podmianę oleju w mechanizmie przekładkowym, sprawdzanie stanu zapłonu silnika, kontrolowanie działania układu hamulcowego, monitorowanie ciśnienia w kołach, zawieszenia, stanu podświetlenia, przeczyszczanie silnika i gaźnika oraz wszelkie kolejne uniwersalne procedury, które my samodzielnie zaproponujemy, m in. uwolnienie się od widocznej dysfunkcji. Jeśli posiadamy motor czterosuwowy serwis włącza dodatkowo zmianę oleju w motorze, przeczyszczanie filtra oleju i regulację zaworów. Warto samemu chronić maszynę przed negatywnymi czynnikami, przykładowo solą na jezdni w ciągu zimy. Wówczas w ogóle nie możemy nią jechać, bowiem sól jest zasadniczym warunkiem powstania rdzy na wydechu. Po chłodnych miesiącach należy zamienić olej oraz pozostałe płyny, przykładowo olej chłodzący, przekładniowy czy do łańcucha.

Co wybrać – ASO czy zwykły warsztat?

Zwykły warsztat oraz renomowany posiadają prawdopodobnie taką samą ilość atutów jak i wad. Należy jednakże poświęcić im moment, ażeby później nie żałować błędnej decyzji. W upoważnionej stacji, w jakiej dokonuje się sprawdzania stanu technicznego i naprawy jednośladów, można liczyć na odpowiedzialność i wysoką jakość świadczonych usług. Przegląd na każdym kroku jest organizowany solidarnie z ustalonym programem, a udowodnieniem jego zrealizowania jest oznaczenie tego w książce gwarancyjnej. Klienci, którzy posiadają nowe motocykle Kymco, muszą przychodzić każdorazowo w przydzielonym z wyprzedzeniem czasie. Jeżeli skuter będzie posiadał jakąś groźną awarię, wtedy ASO w ramach „ochrony” może zrealizować nieodpłatną konserwację. Wielkim atutem wspomnianego serwisowania jest możliwość późniejszej sprzedaży skutera za przyzwoitą stawkę.

Pozytywną stroną zwykłych warsztatów jest z pewnością cena. Nierzadko w autoryzowanym warsztacie trzeba zapłacić kilka razy więcej za identyczną usługę. Dlatego nabywcy jednośladów częstokroć wyznaczają reparacje i serwis naturalnie w owych lokalizacjach. Dobrze jest, jeżeli mechanik ma w tym rozeznanie, m in. osiągnął przedtem kompetencje w konserwacji określonych rodzajów wskazanych maszyn. Można mieć styczność też ze sformułowaniem: „ja nie będę tego naprawiał, bo się zwyczajnie na takich problemach niestety nie znam”. W takiej sytuacji mechanik choć jest względem nas otwarty. Minusem będzie tu niedostatek kompetencji, który jest sprawiony tym, iż nieupoważnione warsztaciki nie mają po prostu dostępu do profesjonalnych przeszkoleń. A wskutek tego do ważnych informacji, m in. o niezmiernie skomplikowanej elektronice w określonym typie motocykla. Możemy wtedy wydzwaniać do wielu serwisów, z czego znaczna część nawet nie podejmie się wykonania usługi. Samodzielne punkty powinny jednakże specjalizować się w sferze jednośladów, np. cross i wtedy mamy perspektywę zyskać fachową usługę za umiarkowaną stawkę.

Na zakończenie należy wiedzieć, iż gwarancja od wykonawcy nie obejmuje w szeregu przeróżnych sytuacji, np. gdy umieścimy w swoim skuterze części od nieupoważnionego fabrykanta bądź gdy wcale nie będziemy wykorzystywali motoru zgodnie z tym, do czego jest przeznaczony (np. będziemy przewyższać akceptowalną prędkość, podróżować brawurowo na pojedynczym kole). Jeśli chcesz odnaleźć więcej ciekawych danych w kwestii jednośladów kliknij w ten odsyłacz – Skuter Kymco

Strona używa cookies
Ok