Paintball laserowy a paintball klasyczny
Paintball laserowy a tradycyjny
Grudzień 16, 2017
Pływanie niemowląt i inne aktywności w wodzie
Pływanie niemowląt, aqua fitness i wiele więcej – możliwości jest bez liku
Grudzień 28, 2017

Obecne czasy to ciągły proces rozprzestrzeniania się cywilizacji konsumpcjonizmu. Ludzie robią zakupy, wciąż i pragną mieć coraz więcej. Nic nie świadczy o tym, żeby ta tendencja się odwróciła. Nabywanie wytwornych artykułów to także, ale pozostają przecież też środki czystości, wyżywienie – słowem to, co jest nam konieczne do życia. Dużo osób sprowadza swoje życie do ciągłego zabiegania i dzięki temu, nie zostaje nam zbyt wiele czasu na chodzenie po sklepach. Zbawieniem może być sklep internetowy – który może przynieść okazałe dochody.

Sklep internetowy – czemu się opłaca i jak go stworzyć?

Sami znamy pewnie sporo wzorcowych osób, nie mających chwili wytchnienia. Robią zakupy w hipermarkecie dwa razy w miesiącu, by zaoszczędzić sobie nieustającego wyłażenia po nieodzowne zapasy. Obecnie przykładowe sieci idą jeszcze dalej i oferują takim osobom dostawę towarów pod drzwi.

Powyższa sfera dotyczy przede wszystkim ludzi zalatanych, przesiadujących miesiącami w miejscu zatrudnienia. Nie wyglądają na zachwyconych, gdy należy udać się na świąteczny shoping. Tacy ludzie ochoczo sięgają wówczas po sklep internetowy oraz masowo nabywają souveniry dla rodziny. Biorąc to pod uwagę – właśnie oni stają się naszą grupą docelową, jak widać na załączonym obrazku – bardzo szeroką.

Poznaliśmy kluczowy cel utworzenia sklepu online, toteż w tej chwili powinniśmy przeanalizować jak ów sklep ma wyglądać. Nie ma sensu próbować osiągnąć niemożliwego. Jeżeli sklep internetowy ma Wam przynieść zauważalne zyski, wówczas startujemy od tzw. analizy SWOT. Ocena mocnych oraz słabych stron, szans i niebezpieczeństw to całkowita podstawa. Dotyczy to zarówno Waszego nowego sklepu, jak i rywalizujących podmiotów. Musimy dowiedzieć się jakie statystyki generują, i jak możemy się spośród nich wyróżnić.

W tym momencie koniecznie będzie zdefiniowanie grupy , do której chcemy trafić. Nie ma tutaj reguły. Założony przez nas sklep internetowy może być skierowany do Konsumenta wszechstronnego, który znajdzie coś dla siebie wśród dużej ilości kategorii produktów, ale także dla przykładu przekonywać do sklepu po pierwsze płeć piękną, z powodu licznej oferty kosmetyków. W tym przypadku najważniejszy jest Twój plan biznesowy. Dokładnie przeanalizujcie, czy dysponujesz budżetem, pozwalającym na dotarcie do Odbiorców z całego kraju. Może tak się zdarzyć, iż będziesz musiał na początek skupić się na nieco mniejszym terenie – np. województwie.

Pamiętajcie, iż otwarcie sklepu internetowego wiąże się bezpośrednio z działalnością gospodarczą. Sprawdźmy dostępne warianty:

  • W przypadku gdy dopiero otwierasz własną firmę, przymusowo musimy zewidencjonować działalność gospodarczą – zrobić wpis w Krajowym Rejestrze Sądowym lub do Ewidencji Działalności Gospodarczej, uzyskać REGON w Urzędzie Statystycznym, pozałatwiać formalności w Urzędzie Skarbowym i ZUS-ie.
  • Jeżeli Twoja firma już działa, musisz w zasadzie tylko zrobić zmianę w swoim PKD (Polska klasyfikacja działalności), uzupełniając je o zapis dotyczący handlu w sieci.

Bardzo ważna kwestia dotyczy produktów. Kiedy już ustalimy czy zaoferujemy coś specjalistycznego, z hermetycznej działki, czy też produkty powszechne, wyrabiane na ogromną skalę, możemy się skupić na właściwym wyborze dystrybutora. Rzetelność, punktualność i bycie godnym zaufania, to winna być grupa cech, na jaką trzeba spojrzeć przy kontraktowaniu. Rzecz jasna ważny dla nas będzie też przełożenie jakości na koszta. Nie działa tutaj reguła, że taniej znaczy lepiej i na odwrót. Załatwiłeś dystrybutora? Zbliżamy się do momentu, kiedy powinniśmy zatroszczyć się o prezentacje towarów. Pytanie, dlaczego to jest takie istotne

Zagłębiamy się w tym momencie w kwestię promowania. Opisy od producentów to stanowczo zbyt mało. Gdy chcemy szybko uzyskać zwrot inwestycji, wówczas należy poświęcić czas na jedyne w swoim rodzaju opisy produktów – przystępne dla potencjalnych Nabywców, ale oprócz tego – usprawnione pod SEO, aby popularna wyszukiwarka Google nie miała wątpliwości co do jakości. Jeśli powielimy treść z innej strony – nasza wyrocznia zakwalifikuje Was negatywnie i nie osiągniemy satysfakcjonującej pozycji w wynikach wyszukiwania. Opcje mamy dwie – albo redagujemy takie opisy samodzielnie lub też, co zalecamy, zatrudniamy do tego eksperta od SEO.

Gdy już przypilnowaliśmy powyższego – przyszła kolej na zapewnienie Klientom konkretnych systemów płatności. Do najpopularniejszych należą:

– System PayU
– PayPal
– Przelewy 24

Bez dwóch zdań trzeba także zapewnić Odbiorcom zapłacenie przy odbiorze i z góry. Istotnym jest, żeby formy płatności były właściwie zabezpieczone– np. przy pomocy szyfrowania SSL. Bezpieczeństwo transakcji z pewnością wpłynie pozytywnie na zaufanie Odbiorców.

Sklep internetowy – domena, hosting i program

Idea jest, otoczenie konkurencyjne przebadane, mamy już biznes plan oraz odpowiednio spreparowane pod sprzedaż towary? Czas na krótkie omówienie kwestii technicznych.

Kwestia oprogramowania może zdecydować o naszym sukcesie lub braku takowego. Nie musicie być ekspertami w tej dziedzinie, od czego są doradcy. Niektórym starczy choćby darmowe oprogramowanie, lecz gdy realizujemy bardzo ambitny projekt lepiej przeznaczyć środki na full serwis, a nawet na indywidualne oprogramowanie.

Domena czasem jest dawana w pakiecie z oprogramowaniem, zawsze tak to działa. Jeśli tak nie jest – to wtedy będziemy zmuszeni ją dodatkowo kupić. Nie sprawdzą się tutaj skomplikowane rozwiązania – nasza domena musi być prosta, taka, którą bez problemów zapamiętamy i powtórzymy w gronie znajomych .

W temacie hostingu szczególnie skupiamy się na rozmiarze i limitach związanych z transferem – co naturalnie zależy od wielkości sklepu internetowego. Nie korzystajmy tutaj darmowych hostingów – narzucają one zdecydowanie za dużo barier, negatywnie wpływających na naszą pracę.

Tworzenie sklepów internetowych —–> http://www.blacksoft.pl/tworzenie-sklepow-internetowych/

Strona używa cookies
Ok